tabs

✿Followers✿

23 February 2012

Mata yang berat



Salam semua~

Huhu, hari ni kat opis sume mengantok.... xthu lah kenape.. ade yang tido lena lg.. huhu~ aku n Jiha pun turut serta la ngantok sebab tengok orang lain ngantok... huhu...

bestnye dapat tdo macam kucing kat atas ni kan?? hurm... nasib lah kat sini aku boleh ym dengan membe aku~ siap wat conference lagi kat ym~
skarang aku tengah ber'conference dengan Shasha Hera dan Najihah.
Tadi ada Ataullah join sekali, sempat lah merepek same2~ hahaha

Kat bawah nie sempat la aku capture conference kiteorang haha..

Hilang sekejap ngantok aku, sedar xsedar lagi 1/2 jam nak abes kerja... hehe~ sonok2~
xsabar2 nak balik nie.....

Hari nie sedikit haus, air yang aku bawak xcukup huhu, td terpaksa minum jimat-jimat.. haha.. Najiha pun turut serta haus bersama2 aku, haha xtahan ayat!!

Hm, oke la.. nak sambung merepek dengan budak2 nie lagi~ hihi

Salam~
Okbai~

No comments: