tabs

✿Followers✿

20 February 2012

Permulaan

Salam..

Waahhh, tajuk "permulaan" tu memang umum kan? Haha bukan ape tu, sebenarnya aku dah mula mengunakan jari jemari aku nie untuk buat proposal. haha, macam xpercaya je, aku nie jenis nye orang yang suka buat kerja last minit. Pape pun aku kena jugak buat awal sebab lagi 2 minggu je lagi nak kena hantar..

Tajuk Proposal?? huhu xdapat fikit lagi.. huhu~ skarang pun aku baru mula buat chapter 1 (Introduction kepada JPAM). tu je.. Yang lain tak boleh nak mula lagi sebab tajuk xjumpe lagi.. Alaihai, susahnya lah nak jumpe tajuk yang senang.

Nie baru je pas makan, biase lah, lepas makan je mesti nak online sekejap, pastu mata pn kecik je, ngantok haha... Nak tdo pn xboleh~ sabo aje lah... huhu..

Teringin nak upload gambar, tapi.. huhu xde card reader la plak, so xdapat transfer gambar ke dalam laptop, xpe2 nnt ade masa aku usahakan~ hehe

ok lah, nak sambung buat proposal ni, hihi

p/s: to Najihah Aha, aku tgh ngantok nie, meh la tolong aku celikkan mate nie.. hehe~
(saje je nak wat p/s kat jiha, sbb die selalu wat p/s kat ujung blog die untuk aku haha)

OKbai~
Salam

No comments: