tabs

✿Followers✿

01 October 2012

Somebody Help

Assalamualaikum.

Huhu. dah pukul 2.18am barulah dapat online.  Teruk sikit line wifi kat UUM ni sejak kebelakangan ni.  Huhu. Aku nak buat kerja. Tapi......... Mata ni pelik sikit.  Bukan mengantok.  Hm.  Xberapa nak dapat focus.  Nampak tulisan jadi dua.  Perasaan dia macam mimpi plak. Huhu.  Kenapa agaknya yer? (Dizziness) Huhu.  Bila pejam mata nampak sekelompok cahaya putih silau macam tu.  huhu.  Nak membaca xdapat focus. huhu Macam mana nak buat kerja?  Apa yang xkena dengan aku ni.?  



Patut ke aku makan Panadol?  Nanti mengantuk.  Aku ada kerja nak kena buat. huhu.

NAH.. aku dah telan 2 bijik panadol. huhu

Ya Allah.  Bantulah hambamu ini.  


2 comments:

Kasih Salina said...

assalamualaikum & salam kenal..akak follow sini juga ye..tq follow akak..duk UUM dpp mana..akak duk changlun jer..kalo terjumpa kat mana2 tegur la yer..

aini shahroni said...

thanks komen kt blog saya..
btw,
awak punya apa kurangnyer..
blog awak pon chantek macam tuannya..
salam ukhwah :-)