tabs

✿Followers✿

02 January 2013

Azam tahun baru?

Assalamualaikum.

Setiap orang ada je kisah azam tahun baru masing-masing.  Aku pun ada jugak.. 

So macam biasa lah aku nak meneruskan azam aku yang tak pernah lagi membuahkan hasil ni.  Haha.  dah bertahun-tahun rasanya azam yang sama.  Cuma kekuatan dalam diri mungking kurang. So susah nak capai.

So azam aku??

LEAVING OBESITY BEHIND....!!


Sepatutnya berat normal aku harusla berada dalam lingkungan 46 - 63 kg.  So tahun ni harap dapat la capai berat normal.  It is not easy to lose weight....!  Tapi aku akan cuba sedaya upaya.

Hurm, aku tak dapat agak berapa bulan lagi baru aku akan capai.  Sebab berat aku kadang-kadang turun, kadang-kadang tak!.   So mungkin akan ambil masa yang lama.

Tapi orang cakap, penurunan berat secara perlahan i bagus, sebab badan tak terkejut.  So boleh maintain lama sikit.  Tak de lah cepat naik semula..

Hope azam tahun 2013 ni tercapai lah ye.  Doa-doa kan aku ok kawan-kawan.  Setakat ni alhamdulillah dah banyak kg dah turun :)  :)  Semoga suksess seklalu~ hehe

Salam

6 comments:

Zawifatul Aziah said...

semoga azama tercapai..sy dh follow ur blog..kindly follow me back dear :)

ainil fazieda said...

Happy New Year :) semoga tercapai azam awk tuh yea . bnyak2 berusaha .

Cik Yaya said...

slmt thn bru jgk..
boleh je tuuu nak trun berat bdn..usaha..dan jgn main2..hehe..diet n excrse..itu cra mudah..^_^ gud luck

Norfaidatul Akma said...

@Zawifatul Aziah

Terima Kasih banyak-banyak.. Dah follow jugak ^__^

Norfaidatul Akma said...

@ainil fazieda

Terima Kasih awk.. Happy New Year too..

Norfaidatul Akma said...

@Cik Yaya

Cik Yaya. Ya tengah berusaha ni. doakan yang terbaik ok.. thanks~