tabs

✿Followers✿

09 January 2013

Rindu sama kamu :p

Assalamualaikum.

Harini boring sikit. Tak tahu nak buat apa. maklum lah kan dah habis exam.  Tadi pergi PMC (Pasar Malam Changlun)  Wahh lama betul dah tak pergi PMC.  Hehe.  Maybe tadi last dah kot aku pergi PMC.  Pas ni dah tak dapat dah nak pergi PMC. xpela. aku pergi tadi pun beli la Nasi Tomato + Keropok + Air Tebu. Haha sikit je. Jimat punya pasal.

So macam biasa rutin aku hari-hari on fb. keh keh.. Sebab dah tak ada mende lain nak buat dah.  So jenguk-jenguk lah fb 6 atas venus.  Huhu rindunya nak balik zaman sekolah dulu.  Sangat rindu.  Alhamdulillah setakat ni, group yang aku tubuhkan tu dapat lah sambutan jugak.  Bukan apa, senang kan kalau nak ajak jumpa ke, reunion ke, ajak datang majlis kawin je. kan? kan?

So ni antara ahli-ahli group 6 atas venus ni.  Setakat ni ada la 2 or 3 orang yang tak ada atas sebab-sebab tertentu.  Jom tengok.


Nampak ke? Haha ada lah dala 24 orang je.  Rindu kat korang semua. hehe.  Hari tu aku ada upload video-video yang aku ambil dalam kelas.  Haish time tu aku slalu sangat bawak fhone pergi sekola.  Haha video kualiti tak berapa elok la, maklum la fhone biasa je kan. haha.  Gambar-gambar jugak aku banyak upload.  Kenangan.  Nak la aku kongsi dengan kawan-kawan aku yang lain. hehe


5 yang kat atas tu video yang aku upload. Haha boleh tergelak sorang-sorang bila tengok gelagat waktu sekolah dulu.  haha.  Maklumlah dah 5 tahun dah berlalu.  Masing-masing pun dah berubah.  Haritu kenduri kawin Rosuhaida ramai jugak yang datang, tapi perempuan je lah, lelaki ni susah sikit nak nampak. haha. So sempat la capture gambar, aku upload la. macam-macam komen jugak la. haha jom tgk


Haha. Ni lah 5 tahu selepas habis tingkatan 6. Bab kate "Khairi Nizam : dah rendang semua"
Adehh...! Terkena sedikit disitu. haha Ni masa zaman kegemilangan aku ni. Time ni la time aku paling berat sekali.  Tapi alhamdulillah dah berjaya hilang 15kg. ada la sikit perubahan kan. hehe.

Haritu ada lah jugak aku tanya, antara ramai-ramai cikgu, cikgu mana yang paling korang minat.  Haha semistinya lah cikgu kelas kiteorang Cikgu Abu. Hehe. Ni antara senarai-senarai cikgu yang diorang ingat. Jom tengok.


Hm. Memang rindu kat cikgu cikgu semua.  Hope nanti dapat jumpa semula.  Hm antara ramai-ramai penghuni 6 atas venus tu, tak ramai yang ada blog ni. meh nak senaraikan sikit

1: Aku la.. Secebis Harapan
3: Ataullah: Serizawa Life
4: Tan Kah Fat: 陳佳發

Ok la kawan-kawan. Setakan ni je ok. Jemput la melawat blog kawan aku ni~ Jangan lupa follow ya....

Selamat malam semua.  Semoga hari esok lebih ceria berbanding semalam :)

Salam


No comments: