tabs

✿Followers✿

03 May 2013

Alhamdulillah

Assalamualaikum semua.

Alhamdulillah dah dapat kerja.  kerja biasa-biasa je. memang xde kaitan dengan statistik, tapi xpela kan, cari pengalaman. betul x?

28 April 2013 yang lepas aku hantar resume.  3 hari selepastu aku di panggil interview.  Katanya ada jawatan yang lagi sesuai untuk aku, dia tanya aku berminat ke x? Aku jawab berminat. sebab memang minat aku semua tu. :)  dia kata dalam seminggu lagi dia kol.  Pastu tak sampai seminggu pun, petang tu dia kol suh datang interview untuk jawatan tu esoknya.  So aku pun pergi la. dah interview tu dia cakap nanti dia bagi feedback.  So aku ingat lama lah kot.  Tapi petang tu jugak dia kol suh aku masuk kerja Isnin ni.  Tapi tak dapat la.  Sebab aku kena balik kedah.  Banyak sangat hal kat sana yang aku kena settle kan dulu.  So mintak tangguh masuk kerja 14 5 2013.  Alhamdulillah dia kata boleh.  So hari ni kul 1 kena pergi tanda tangan offer latter.  Baca dulu ya ma.  Sume orang pesan camtu.. :)

Apa-apa pun aku sangat bersyukur sebab dapat kerja dekat dengan rumah.  Tak la besar sangat bujet nya kan..  Hehe :)

Ok la semua.

Assalamualaikum.

Have a nice day I hope :)


No comments: