tabs

✿Followers✿

04 May 2010

kejadian yg memalukan.. huhu

huhu.... malunyer la....
camnie kejadiannye.. td tgh edit2 blog nie, ttb kuar notification kate membe aku 'gha' online kat ym... aku ape lagi ingat nak la ym ngan die.... dah la kul 1.48am nie, trtnya2 gak aku nape die xtdo ag kan... so aku nak ym r ngan die... pastu die ade tulis kat status die 'bosannyeee'... cam nie la lebih kurang... aku pn pe ag tego r die, ak ckp 'bosan yer'... huhu... pastu satu yang x d janggka berlaku.. huhu tgk pic nie... malu ak nak cite... tebal muka haaa...




huhu..... rs tebal sungguh muke aku.. haa...
betol la aku ingat 'gha' tu.. hehe...
xpela... pengalaman2... heee
pape pn wat xthu je la... haa

2 comments:

Miss FaRA said...

hehe... malu beb

Norfaidatul Akma said...

tahu xpe... huhu... nak cite kat gha nie!!