tabs

✿Followers✿

01 March 2011

Semester 6

Aku adalah antara budak2 yang extend 1 sem, so aku akan stay kat UUM nie sampai sem 7 la~ so this is not my last sem after all.. but then, aku sedih la tgk ramai kawan2 yang aku kenal kat sini bakal meninggalkan UUM tuk praktikal, sem depan sah2 la xdapat jumpe dieorang da.. huhu~ tp walau pape pn aku still akan cuba buat yang terbaik. Sem depan aku masih ade 5 paper yang aku kena ambik, sebab sem nie aku ambil5 paper je, same cam sem2 yang lepas, aku ambik 5 paper je semua, kecuali sem 3 aku ambik 7 paper, tp alhamdulillah boleh survive la~

Sem nie paper yang aku ambil kira stabil la, 2 paper membaca, 2 paper statistik, n satu lagi paper manufacturing (membaca pn ada, mengira pn ade), so half2 la... kelas aku sem nie memang penuh, tp kelas aku ade hari ahad n rabu sahaje, tp kelas aku dari jam 8pg sampai 5ptg! huhu cam orang bekerja plak!

Awal2 sem nie aku still x sibuk, so boleh la nak update blog, n aku tahu bulan march nie bulan yg paling sibuk, sbb bulan nie la ade midterm, banyak assignment, n macam2 lagi la...
Dan antara aktiviti2 aku ialah: 3 & 4 march nie aku akan ikut trip naik kapal~ kapal besar tu~ bermalam di atas kapaL~ well, this is my first time actually! takot jugak laa~
Aku and jiha just menumpang budak2 transport join trip dieorang~ memang aku xsabar~

p/s: nie bukan gambar kapal yg aku akan naik (google image), tp lebih kurang camnie la kot! aku pn xsure huhu~ So insyaAllah aku akan update lagi sal aktiviti atas kapal nie nanti~

So aktiviti yg seterusnya, 18 & 19 march nanti insyaAllah aku akan menghadiri Kursus Perkahwinan.. Kursus kawin nie pn UUM yang anjurkan untuk student2 UUM sendiri! huhu... xsangka g jugak aku kursus kawen nie...

ok sampai sini je la wat masa nie~ Salam!

No comments: