tabs

✿Followers✿

16 March 2012

Doing the right decision?


Salam all.

Hm, aku dalam dilema ni. Semalam kawan aku tiba-tiba call, then dia ajak aku ikut pergi rombongan kahwin kawan aku ke Pulau Pinang Jumaat 16/3/2012. Seriously? Of course la aku nak pergi, kalau berjalan jauh ni aku memang suka la. Sebelum ni aku ada dengar kawan aku cakap tentang hal ni, tapi aku tak diajak! Of course la, aku ni siapa nak kena ajak kan? haha rendah diri la pulak tiba-tiba. Ok2 straight to the point la, aku memang pelik la tiba-tiba je call aku and ajak, rupa-rupanya aku ni pengganti je. Salah seorang dari kawan-kawan mereka tu tak dapat nak ikut. Tapi apa aku kesah? haha aku nak jalan-jalan kan? haha tapi aku tak tahu keputusan yang aku buat ni betul atau x? Sebab apa aku fikir cam tu? Xpe biar aku je yang tahu. haha boleh update blog lagi satu ni, biasalah menceritakan masalah dengan menulis ni boleh tahan la lega dia. Not bad.

Hm, so aku dah pun buat keputusan untuk join dia orang. Cuma i/c tak bagi lagi. Jap lagi la aku mesej i/c aku hehe.


Aku bukan nya tak pernah pegi Pulau Pinang ni. Cuma aku dah lama xkeluar jalan jauh-jauh dengan member aku ni. Maklum lah dah jarang keluar, so tiba la masa nak rapatkan silaturahim balik haha. Yang sebenarnya aku segan nak join pergi penang ni, sebab kenduri kawan aku hari tu aku tak dapat datang, sebabnya anak kepada sepupu aku bertunang. So nak buat camne kan? Tiba-tiba hati aku tergerak untuk join dieorang ni. Aku buat keputusan pun dalam masa yang singkat. Masa tu aku tengah tengok cerita Azura, haha layan movie macam biasa lah kan. So buat keputusan terus je macam tu, dah tak fikir mende lain dah. haha Nasib lah aboh bagi pergi. hihi.

Hm ok lah, apa-apa pun, yang penting kena selalu ceria bila pergi nanti, tak de lah orang lain stress disebabkan oleh perengai kita ni.

I'm looking forward to go to Penang tonight. Penang!! Wait for me....!!
Haha gambar dari En Google yer.

p/s: saje je meng'excited'kan diri hahaha....!

No comments: