tabs

✿Followers✿

05 November 2012

Back from semester break.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. pagi tadi pukul 8.30am 5/11/2012 aku selamat sampai ke bilik aku kat bumi Sintok ni.  Cuti sem kali ni memang best.  Dalam masa seminggu je, macam-macam aku buat.  ^_^  Emosi pun bercampur aduk. tapi alhamdulillah la banyak yang mengembirakan dari yang sedih.  xpela, xnak cite sal emosi. huhu

Cuti-cuti mestilah kena pergi tengok wayang. Haa. Tapi masa tu tak tahu nak tengok cerita apa.  So tengok la cerita seram. huhu.  Sabo aje la.  Tajuk: Sinister.  Kalau ikutkan cerita dia ni best jugak sebenarnya.  Kawan aku ada jugak tengok tapi dia kate tak best, pastu dia tido dalam wayang. haha apa da, sebab tak tengok sampai habis cerita tu, so memang tak tahu la kan cerita tu best ke tak. betol tak.  Ada gambar ni.   

Tengok..! Masing nak bergaya macam cerita seram ni haha.



Ni pulak masa tunggu bas nak hantar akak aku dia nak ke alor star.  Memang satu kejadian yang tak dapat di lupakan huhu.  Bas sepatutnya pukul 10.15.  Tunggu sampai 4.30 pagi baru sampai.  Sempat la makan magi beli kat 7eleven.  Sempat jugak la baring kat terminal tu.  Sempat jugak la tidur dalam kereta ^__^ tapi anak buah aku berdua ni suka pulak bab-bab berjaga malam ni. haha nasib ade mereka teman aku kn?


Yang tengah mengandung ni kawan aku masa aku praktikal kat JPAM Temerloh.  Alahai rindunya.  Nasib sempat jumpa dia.  Masa last jumpa haritu dia baru mengandung 2 bulan. Tak nampak perut. Tapi sekarang!! Haa tengok sendiri la.  Aku plak excited. hehe Siap masak bihun lagi untuk kiteorang.  Pastu sempat lagi ambil buah mangga kat depan rumah dia ^_^ balik2 terus makan beramai-ramai la. 


Malam tu pulak aku keluar lagi dengan Najihah and Ashkeen. Pergi window shopping je.  Pastu lepak-lepak sambil borak-borak. :)


KFC? haha rosak diet eh.  Tapi share dengan jiha. hehe lagipun kan dah malam. hehe.  Saje nak lepak dengan jiha. bila lagi kan??


Comel tak Aboh? hehe. Masa ni ajak aboh pergi Star Mall.  See my face? huhu masa ni ada masalah sikit. hm entah la ye.  Tapi yang bestnye abOh belanje seluar jeans n baju masa ni. Bukan selalu. Hehe.  You know what, he notice when i'm sad.   That's my Aboh.  I'm so glad.  and yes, he make me happy :) thank you so much :)


and again Egg Role. hehe kali ni buat untuk iwan. sebab dia tak pernah rasa lagi.  dah tak buat manis macam dulu dah.  ikut selera aku ni. hehe letak banyak sikit bawang.  Alhamdulillah la rasanya. haha Nak?? Tungguuu.... hehe


Ni masa pergi Kuala Pilah.  Huhu rindunya la kat Anas Mujahid.  Mokma rindu Anas la. camne ni? hehe.


and last sekali. Gambar main kejar2 dengan Arif Mirza.  Penat kot. hehe exercise~ hehe rindu mokma ke tak Mirza ni?  Haha mesti tak de respond pape. hehe.  

Ok la. Nanti update lagi.  7hb 11 2012 nak balik. Cuti deepavali.  Cuti 10 hari. Yay..... 

Bai semua.

Salam

No comments: