tabs

✿Followers✿

28 November 2012

Sakit ke aku ni?

Assalamualaikum semua.

Skarang baru je balik dari submit assignment.  Alhamdulillah berjaya siapkan walaupun susah sikit.  Tapi biasa la susah tu kan, kena la belajar.  Betol x?

Aku pergi hantar assignment tadi jalan kaki je.  nak tunggu bus lambat sangat.  Sebab bus nak pusing-pusing uum dulu. haha.  Masa nak balik tu aku tak larat sangat, yelah semalam tdo 4jam je. huhu.  So ingat kan nak la naik bus.  tapi.... huhu ramainya lah student hari ni.  Biasa kelas aku hari selasa tak ramai sangat student2 ni.   Bila tengok tadi kat terminal, ya Allah.  Macam tak sanggup je nak berebut naik bus.  Tapi bila tengok suasanak camtu teringat time aku dengan kawan2 aku kat sini.  Sunyinya lah tanpa diorang kat sini, kalau dulu best semua boleh buat sama-sama.  sekarang??  hm xpela. sambung td.  So aku decide nak jalan kaki je balik tadi.

Tapi masa tengah jalan tadi tak tahu lah aku rasa tak bermaya je.  badan rasa lemah je.  tak macam hari2 biasa.  huhuhu..  tengah jalan tu aku terpaksa berhenti sebab tiba-tiba je 'gelap'.  macam nak pitam.  nasib orang belakang jalan kat belakang aku (perempuan) datang kat aku tanya, sebab aku macam sedar tak sedar je. huhu.  Terima Kasih la.. aku duduk kejap. lepas minum air dah ok. aku sambung jalan. huhu risau jugak kalau pengsan kat tengah2 jalan. huhu dah la aku sorang je kat sini :(

Balik tu jalan perlahan yg mungkin.  sebab tak nak guna banyak tenaga.  dah tak larat masa tu.  Ni Alhamdulillah dah sampai bilik.  pas baring2 jap alhamdulillah dah ok.  Aku tak tahu la apa masalah nye dengan aku.  huhu.   Sakit ape aku ni??  or just sebab tak cukup tidur and terlalu penat agaknya.

Hm ok la kawan.  Aku baru pas makan panadol. huhu  mata kuyu plak sambil tulis blog ni.

In Sha Allah ada masa aku tulis lagi ye.  Mohon di ampun kan segala dosa samaada sengaja atau pun tidak sengaja.

Salam semua.

No comments: