tabs

✿Followers✿

30 November 2012

Burn.....! Hahaha

Assalamualaikum.

Hari ni aku seronok sangat sebab aku dah ada aktivitti yang nak dibuat semasa waktu lapang :)

Aerobik...! Jom..

Dah lama rasanya aku tak berpeluh berderai2 macam ni. haha macam duduk kat sauna je.  Hari ni 2x aku wat aerobik.  Bangun tidur buat 30 minit.  Tadi buat lagi 20 minit.  Aerobik camne? Haha semua aku cari kat En YouTube.  Terima Kasih la wahai En YouTube.  So macam biasa lah update kat My Fitnesspal.  Aku kembali menggunakan semula My Fitnesspal. yay.  Harap ianya consistent.  So ni gambar nya.


Alhamdulillah. Yang penting aku enjoy dan tak rasa terbeban.  Tu penting sekali.  Sebab semua tu akan menentukan berapa lama kite akan komit nak buat mende tu.   In Sha Allah.  Harap2 tak berputus asa laa yer. :)

Dan, salah satu cara aku nak naikkan semangat aku, dan secara tak langsung mengingatkan aku.  Aku tulis kata-kata yang menaikkan semangat kat whiteboard bilik aku.  Ni Dia.


Maaf ye tulisan buruk sikit hehe.

Lookong forward to see my own progress.  Harap ada lah perkembangan hehe :)

Ok Salam semua.

No comments: