tabs

✿Followers✿

23 September 2011

Duit ohh duit

Assalamualaikum semua..

Hari nie aku sorang kat bilik, rumet baru aku ade program dr pagi sampai petang. So bila aku dah duk sorang2 mcm nie, aku dengar la lagu kuat2 hihi maklum la baru lepas beli speaker baru... haha, sebut pasal membeli barang baru nie aku rasa sem nie aku sangat membazir.. huhu..
Jom tgk barang yg aku dah beli..


haa... nie la die, external hardDisk, Speaker, Mouse, HeadSet, Phone n banyak lagi yg xde dalam gambar..

Satu lagi Camera Digital, tp camera nie aku beli ngan duit gaji aku masa aku kerja kat Bazar Ramadhan dulu ++ duit untung jual dadih :)
Nie la rupa nya aku nye camera.. warna merah ^___^ ingat nak beli warna pink, tp warna die x menarik sangat.

Memang membazir kan, tp aku rase x, sbb aku perlukan sume nie hihi...

Semalam plak kisahnya camnie, aku g hantar akak aku g changlun hantar die nak g terengganu, then pas die g, aku n Jiha g laa c-mart, waa kat situ tudung n pashmina sume murah2 huhu, so aku pn beli la dua pashmina n satu tunung, dah abes rm30 kat situ huhu..

Hari nie xde watpe, so cadangnya aku nak pergi Changlun lagi.... waaaa, xsabarnye nak tgk pashmina2 yang muarah kat c-mart hihi... mintak2 aku xmembazir lah iye :)

Ok la, lapo dah nie... Jap g nak makan kat Restoran Lalat hihi.... knpe Restoran Lalat??? nnt ade mase aku cite k :)

Salam all...... ^____^

No comments: