tabs

✿Followers✿

19 September 2011

Puncak Vista UUM

Assalamualaikum.
Hari nie hari bersejarah bagi aku (19/9/2011) Sbb ape hari bersejarah?? haha Dah 3 tahun aku study kat UUM nie, baru nie la aku dapat menjejakkan kaki ke Puncak Vista.. haha pelik kan, kalau org lain tu, sem 1 pun dah pegi, aku nie ketinggalan sikit hihi...

Nak naik tangga ke Puncak Vista tu sebenarnya xde lah tinggi mane.. Tp xde transport punye pasal, terpaksa lah kiteorg jalan kaki dari Dpp Muamalat (Tempat aku tinggal) sampai lah ke Puncak Vista, jauh juga tuu... huhu memang penat. On the way perjalanan tu sempat lagi kiteorang berhenti n petik buah mempelam kat tepi jalan tu, hehe UUM punye pokok ye, ade kebenaran tuk makan :)


So bila nak naik tangga tu gelap je sbb kiri kanan hutan, tp aku dah biasa sbb masa aku join Bomba dulu pn aktiviti cam nie jugak.. Tp mungkin sebab dah lame x buat aktiviti, rase penat tu lebih sikit huhuhu...... maklumlah cuti 3 bulan kat umah kan hihi..


Aku org terakhir sampai la cam biasa, hihi.... Bila dah sampai tu, lega rasanye... Dapat tgk Pemandangan satu UUM dari situ, tp tempat tu dah semak2 sikit, tp still ok la pemandangan die.. best!!

So bila dah snap pic banyak2~ time to balik plak... Otw balik tu sempat lagi kiteorang ambik buat mempelam, dapat lah dua bijik hihi.. sikit2 sudah laa kan, org lain nak jugak makan hihi..

Haha masing2 menikmati makan mempelam hihi... sonok :)

Special thanks to Najihah, Wani, Cik Fara n Kak Zu kerana telah memeriahkan suasana :)
really enjoy doing thing like this :)
Ok Salam.. ^___^

1 comment:

cik fara... said...

seronok la..hehe bersame rakan2 sebaya <3