tabs

✿Followers✿

08 September 2011

Selamat Hari Raya

Assalamualaikum....
Walaupun dah raye ke 9, xlewat lg kan nak wish Selamat Hari Raya kat semua yang mengenali diri aku.... Raya tahun nie memang seronok :) Tema warna baju raya tahun nie warna KELABU :) hihi.... Tahun nie aku wat 3 pasang baju kurung, bukan pe, tuk pegi kelas sem depan.... maklumlah, kat UUM kan selalu kena formal...


So nie aku nak tunjuk sikit gambar raya family aku :)

Gambah kat bawah nie gambar family aku cuma abg aku je sorg xde, die xnak raye haha...
Sume dah beso blake huhu... Aboh paling nsem :)

Nie gambo aku n Aboh tersayang di pagi raye.... Aboh cam org mude je hehe...

Nie plak gambar aku n akk aku, tiap2 tahun mesti nak bergambar berdua :)

hari raye ke 2 plak.... Budak comel nie anak buah aku yg comel sgt2~

Yang ni pn aku syg, hihi Baju pn same ngan aku :) Muchik ngade laa
Ok la stakat nie dulu ye untuk raye.... malam nie aku nak kena berangkat balik ke UUM... huhu sedih nak tinggalkan umah, maklumlah cuti sampai 3 bulan kan.... :) OK la semua. Salam.... Semoga hari2 yang anda bakal lalui ceria2 selalu :)

No comments: