tabs

✿Followers✿

18 September 2011

Sambutan Satu Malaysia


Assalamualaikum..
Hari nie dah masuk minggu ke-2 aku di UUM. Sebelum nie bz sikit nak selesaikan hal paper yang aku ambik, clash 2 paper.. huhu dari sem lepas aku nak selesaikan hal nie, tp still xdapat, mintak2 esok boleh selesai.. :) Memang tension la fikir hal paper nie, so tension punye pasal aku ikot kawan aku g Sambutan Satu Malaysia kat Pusat Sukan UUM. Memang meriah, mcm2 ade, so aku nak share pic sikit lah cam biasa... :)



Kami bertiga je yang pergi, tapi mmg seronok laa.. hehe... Pegi dengan Jiha n Akak aku Cik Fara.
(Semangat merdeka nie!!) hihi

Ni gambar bunga api n pebarisan dari wakil2 DPP kat UUM nie... Mcm2 warna boleh tgk...


So nie la view Stadium UUM.....

Ramai orang yang pegi, dalam gambar pn boleh nampak kan... Tp memang best lah pegi, dapat hilang tension, lagi2 time bunga api tu, bising yang teramat, n kami2 nie pn menjeritlah sekuat2 yg boleh.... waahhh, xdapat digambarkan camne rasa die, hehe..

Ok la buat masa nie, lain kali kalau ada aktiviti lain yg aku join, aku akan update ye :) Thanks for reading :)

No comments: