tabs

✿Followers✿

14 March 2013

Alhamdulillah

Dah lama dah sem habis. result tak boleh tengok sebab yuran tak habis bayar lagi. Huhu so sabar aje lah kan...

Tapi sebelum ni, pernah tanya lect result berapa. sebab aku kan ambik satu paper je sem haritu.  So memang frust sikit la sebab tak boleh tgk result kan.  Nasib lect aku bagitahu result aku.  Katanya aku dapat A-.  So alhamdulillah laa... kalau ikutkan memang sedih sebab aku target dapat A. huhu.  Tapi pape pun aku bersyukur.

Tapi tadi aku try la buka portal, try la buka ni buka tu... Bila aku tekan kat Examination result, tengok-tengok dah boleh buka.  Memang pelik.  Yang terkejut nya tu, Alhamdulillah sebenarnya aku dapat A.

Syukur sangat.  Mungkin lect aku tersilap haritu agaknya. :)  Sempat aku print screen haha


Alhamdulillah. macam pelik je kan. haha sebab satu paper je pun ambik, so bolehlah score 4 flat. :)
CGPA tu sengaje di blur kan yer.  Tak perlu lah nak tunjuk haha... cukup-cukup makan je pun. Tapi Alhamdulillah laaa....

p/s:  Sebenarnya tak boleh lagi nak tengok result, sebab masih berhutang haha.  Tadi try lagi sekali nak tengok result. tapi dah tak dapat. haha 

Tiap kali nak tengok result je
"Maaf, anda berhutang"



Yes I know. and I will pay it all before my convocation day. huhu kalau tak bayar, tak dapat konvo lan nanti huhu.  

Ok la.. Assalamualaikum :)

No comments: