tabs

✿Followers✿

12 March 2013

Hasilnya

Assalamualaikum.

Hm haritu aku kan ada potong rambut anak buah aku kan. Haa ni la hasilnya.


Haha ok ke tak aku pun tak tahu. haha masa potong tu dah pukul 1 pagi.  Pape pun xkesah lah, janji nakmak kemasnya tu. hehe.

Semalam tiba-tiba tak ada elektrik.  dah lama betul dah aku tak merasa duduk dalam gelap-gelap ni.  Haha. Masa tu aku tengah bawak motor, dengan anak buah aku, dari chatin nak ke bukit cermin lah kan.  Tiba2 lampu jalan padam. haha. pelik jugak aku. so aku assume la lampu tu terbakar or rosak.  tak lama pas tu aku perasan yang sekeliling aku gelap je. yang ada pun lampu motor tu je.  seram sejuk jugak lah kan bawak motor kat tempat gelap2 ni. haha sampai je umah memang satu bukit cermin gelap. haha. nasib lah ada jumpa lilin. duduk la bertiga dengan anak buah aku dalam gelap.  Aboh plak pergi mentakab.



Bergelap la kami bertiga. haha.  Tak lama pastu aboh balik. eman pun datang. ramai la sikit.  tapi tak lama tak de eletrik. dalam pukul 12 lebih dah ada dah semula.. :)  Alhamdulillah.





No comments: