tabs

✿Followers✿

01 March 2013

Rindu kat Pusat Sukan UUM

Assalamualaikum.

Hm.  Tiba-tiba rindu plak nak jogging kat Pusat Sukat UUM.  Tapi aku dah jaohhhh dengan UUM yer.  Semua dah jadi kenangan...  Semoga semua memori kekal dalam ingatan :)

Rindu nak naik basikal ni. hehe :)  Selalu aku naik dengan akak aku :)

Yang ni kat pusat sukan jugak.  Balik dari kelas, bawak baju siap, salin 2 terus la bersenam. :)  Sempat lagi ambik gambar :)

Yang ni pun jadi rutin.  Hari-hari kalau boleh nak pijak-pijak mende ni. haha  Refleksologi.  Mula-mula aku pijak ni, sakitnye lah. huhu banyak penyakit la tu.  Tapi bila dah selalu buat, dah kurang sakitnya.  Alhamdulillah..  Kalau dulu separuh pusingan pun tak sampai. haha Sekarang Alhamdulillah la boleh satu pusingan.  Nak buat dua? tak la.. hehe  

Ni jenis-jenis penyakit kat kita boleh tahu dari tapak kaki kita.  Aku kalau pijak mende ni mesti sakit kat bahagian yang sakit mata tu..

Sini la tapak Refleksologi tu.. Tu akak aku ye :)


Cantik..! Rindu nak jalan-jalan kat sini :)
Ok la.  Kalau ada rezeki InsyaAllah nak lagi pergi UUM. hehe

Assalamualaikum

1 comment:

CIKFARA said...

rindu ke? hehe...