tabs

✿Followers✿

12 March 2013

You and I

Assalamualaikum.

Hari tu masa aku balik dari negeri sembilan, anak buah aku Pija ada tinggalkan lukisan kat aku.  Tekejut jugak la kan.

Dia selitkan dua lukisan yang dia lukis atas kertas kecil tu kat gitar aku.  Ni lukisan dia.




Aku tanya la kat dia. Pija lukis gambar siapa ni, dia jawab, gambar mokma dengan entah siapa tak tahu. haha boleh pulak camtu.  hehe. tapi apa-apa pun mokma sayang sokmo kat pija.  I don't really know why she draw picture like this.  Maybe just for fun.  But it's remind me of you :)
I'll keep this in my wallet :) Thanks sayang mokma.

Comel sangat kalau pija pakai tudung camni.


Tapi tak nak pakai tudung plak pergi sekolah.  Dah darjah satu kan.  Hm nanti darjah dua mintak-mintak nak la pakai tudung. kena puji comel sokmo sikit ni. hehe :)


No comments: