tabs

✿Followers✿

02 March 2013

Rumahku syurgaku :)

Assalamualaikum...

Yay jap lagi nak balik rumah.... dah 2 minggu lebih duduk di kuala pilah... Rindu sebenarnya nak duduk rumah. Nanti balik kena exercise semula la... Bape minggu ni makan tak jaga, exercise tak buat, berat pun naik sikit. adeh..!! Ingat ma! Jaga kesihatan, jaga pemakanan!! haha. ceramah kat diri sendiri plak.. Nak sambung semula jogging kat Tasik Chatin tiap-tiap petang..  Nasib lah ada anak-anak buah teman,  tak berani jugak nak jogging sorang-sorang. huhu.  p/s: Jiha nak ikot tak?? hihi

Ni tengah berkemas lagi, tapi dah nak siap.  Tunggu akak aku balik dari rumah kawan suami dia, baru boleh bertolak balik pahang. tak tau la pukul berapa bertolaknya.  rasanya macam malam je bertolak.  Tak kesah la bila-bila pun kan.. hehe

Hm. nanti mesti sedih nakl tinggalkan anas dan mirza. huhu maklum la duduk lama dengan diaorang kan.  Takpela. lain kali bukan nya tak boleh jumpa kan.  So kat rumah tak ada internet, jarang la aku update blog nampaknya. huhu.  Tapi rumah akak aku kat Chatin ada Internet.  Hehehe. Boleh la menumpang update blog kan.  InsyaAllah. Tengok lah macam mana nanti.

Ok lah semua.  Maafkan aku kalau ada buat salah dan silap semasa bersama aku ye.  Mohon dihalalkan makan minum dah semuanya ya.

Assalamualaikum :)

No comments: